субота, 26 вересня 2015 р.


Щаслива, бо ВЧИТЕЛЬ!

Присвячується першій вчительці  Лисій Валентині Станіславівні



        
         Схилившись над зошитом, вчитель сидить.
         Куди ж його думка сьогодні летить?
       Лягає на аркуш рядок молодий:
        «Щаслива, бо вчитель! А це назавжди!»

        Хто ж педагог цей, що щастям сія?
        Це вчителька рідна! Найперша! Моя!
        Хоч скроні її прикраша сивина,
        Та пам'ять про школу ще й досі жива.

        Я квіти найкращі в букетик зберу.
        Їх вчительці першій  з любов'ю несу.
        Згадаємо школу, уроки і  клас.
        - Багато  питань в мене, люба, до вас.

        - Чи просто учителем бути мені?
        Напевно,що так, бо навіть вві сні
        Щодня поспішаю у клас до дітей,
        Стрічаю десятки розумних очей.

        - Почесно у школі вам працювати?
        - Так ! - з гордістю хочу усім я сказати!
        Потрібна так людям робота моя,
        Бо сію знання я і зерна добра.

        - Чи легко навчати у школі дітей?
        - Якщо ти їх любиш - тоді без проблем!
        Крокують уперто вперед до мети,
        Збирають перлини,що сіяла ти.

        - А, може, учительська праця важка?
        - Я також погоджусь. Вона непроста.
        Та радість і віра,що сяють в очах,
        Здолають утому і виженуть страх.

        - Чи з вдячністю згадують вчителя люди?
        - Я вірю,що так,бо завжди і всюди
        Крилатий твій вислів беруть із собою:
        «Учися,дитино,Бог буде з тобою».

        - Чи дійсно учительська праця свята?
        - Так,безумовно, скарбниця добра!
        Безцінна наука,що лине щодня,
        Дає дітям крила, політ у життя!

        - Учителем бути мистецтво чи ні?
        - Стовідсотково це так ! - переконані всі !
        І лише тому,в кого дар є від Бога,
        Простелиться вчительська рівна дорога !

        … Секретів чимало відкрила мені.
       Стомився годинник іти на стіні…
       Я також учитель і впевнена теж -
       Учительські істини цінні без  меж !
                                                               Федун  Галина  Павлівна

Немає коментарів:

Дописати коментар