четвер, 10 вересня 2015 р.


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА для 7 класу (за новою програмою )

Тематична структура програми «Образотворче мистецтво», 7 клас
35 годин на рік (1 година на тиждень), із них 4 години – резервний час 

Клас
Тема року
Теми
7
«Мистецтво: діалог традицій і новаторства»
«Мистецтво в нашому житті»
«Дизайн»


Зміст
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів



«Мистецтво в нашому житті»

Учень  знає і розуміє: 
      види архітектури;
      особливості побудови інтер’єру та екстер’єру; 
      архітектурні пам’ятки рідного краю, України;
      види     декоративно-прикладного    мистецтва       (розпис,

вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка тощо);
      значення оберегової символіки в народному мистецтві; уміє:  
      зображувати  архітектурні споруди, різного призначення (по пам’яті, за уявою); 
      створювати ескізи архітектурних проектів, інтер’єрів;
      розробляти ескізи вишивки з урахуванням традиційної орнаментики та символіки кольорів; 
      виконувати творчі роботи в техніці «Витинанка»; застосовує: 
      елементи декоративного розпису для оформлення виробів; різноманітні техніки та прийоми в процесі виготовлення писанки







«Дизайн»
Учень  знає і розуміє: 
      види дизайну (графічний, промисловий,  ландшафтний, арт-дизайн);
      особливості засобів виразності видів дизайну; уміє:
      розробляти ескіз дизайну середовища;   
      проектувати і моделювати транспортні засоби та побутові вироби, зокрема на основі природних
      аналогів;
      розробляти ескізи одягу  з урахуванням традицій і сучасної моди;
      розробляти          ескізи для      різних             видів       поліграфічної продукції;
застосовує:  
      засоби арт-дизайну у власному житті 



Наприкінці 7 класу учень виявляє здатність:
самостійно інтерпретувати художні явища сучасності в єдності традицій і новаторства, розуміти їх зв’язки з природним, соціальним та культурним середовищами;
виконувати творчі роботи з урахуванням особливостей мистецьких явищ сучасності; здійснювати художнє оформлення шкільних, позашкільних виховних заходів, застосовувати набуті художні знання і вміння для самореалізації та в соціокультурній діяльності;
розуміти  зв’язок  образотворчого мистецтва з предметами інших освітніх галузей та застосовувати міжпредметні компетентності  в процесі самореалізації  та в соціокультурній діяльності;
висловлювати критичні судження щодо художніх явищ  сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію під час дискусії, брати участь у художній  і соціокультурній діяльності;
проявляти самостійність  у процесі пізнання художніх явищ сучасності, використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні програми в пошуководослідницькій діяльності.



КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА.

7 КЛАС


Номер уроку
Тема уроку

1 урок

«Образотворче мистецтво в житті людини».
Завдання: Сприймання творів мистецтва (найвідоміші митці світу, українські художники-жанристи, пам’ятники скульптури, архітектури, твори декоративно-прикладного мистецтва)


2 урок
«Архітектура. Види архітектури. Архітектура об’ємних споруд, ландшафтна, містобудування».
Завдання: Вивчення видів архітектури. Подорож у світ архітектури. Найвідоміші архітектурні пам’ятки світу і України


3 урок
 
«Види архітектури. Архітектура об’ємних споруд,  містобудування.
Лінійна перспектива».
Завдання: Зображення частини вулиці або будинку (міського, сільського). Олівець, фломастер, вугіль


4 урок 
«Архітектура об’ємних споруд. Створення архітектурного проекту».  Завдання: Створення проекту нового мікрорайону міста, нового житлового сільського масиву. Олівець, акварель


5 урок
 
«Інтер’єр. Особливості побудови інтер’єру».
Завдання: Побудова інтер’єру з однією точкою сходу.
Олівець, акварель


6 урок 
 
«Інтер’єр. Особливості побудови інтер’єру».
Завдання: Побудова інтер’єру з двома точками сходу «Куточок відпочинку», «Майстерня художника»


7 урок
 
«Інтер’єр. Особливості побудови інтер’єру».
Завдання: Побудова інтер’єру з двома точками сходу


8 урок
«Архітектурні пам’ятники рідного краю та України».
Завдання: Виконання колективної роботи «Архітектурні пам’ятники рідного краю» або колективного проекту «Архітектурні пам’ятники України»


9 урок
«Архітектура – вид візуального мистецтва. Підсумковий урок».  Завдання: Виконання творчої роботи на тему «Архітектура». Техніка виконання за вибором учнів


10 урок
 
«Види декоративно-прикладного мистецтва (розпис, вишивка, писанкарство, витинанка, народна іграшка)».
Завдання: Сприймання творів декоративно-прикладного  мистецтва. Знайомство з центрами народного мистецтва


11–12 уроки
«Декоративно-прикладне мистецтво. Писанкарство».
Завдання: Ознайомлення з мистецтвом писанки. Замальовки символів писанки. Писанки Херсонщини. Миколаївські писанкарі. Виконання писанки або мальованки (за вибором учнів)

13–14 уроки
«Декоративний розпис (петриківський розпис, полтавський, львівський)».
Завдання: Вивчення елементів розпису за вибором учня. Створення невеликої за розміром декоративної композиції

15 урок  
«Мистецтво витинанка. Історія розвитку витинанки в Україні.
Майстри витинанки Миколаївської області: 
І. Покиданець-Мазурок, О. Козявко та інші».
Завдання: Вивчення типів витинанки, символіка. Виготовлення сюжетної витинанки

16 урок
«Декоративне святкове панно».
Завдання: Створення колективного панно з використанням символіки, різних видів декоративно-прикладного мистецтва «Новорічне свято»,
«Різдво Христове»

17–18 уроки
«Декоративно прикладне мистецтво. Вишивка».
Завдання: Ознайомлення з розвитком вишивки в Україні. Орнамент та символіка кольорів вишивки.
Розробка орнаменту вишивки південного регіону України

19 урок 
«Значення оберегової символіки в народному мистецтві».
Завдання: Замальовки оберегових символів, створення орнаментів за власним задумом

20–21 уроки 
 
«Декоративно-прикладне мистецтво у житті людини. Підсумковий урок».
Завдання: Виконання декоративної композиції за власним задумом або колективної роботи «Різдво», «Зимові розваги», «Новорічні свята» (за вибором учнів) 
23 урок
 
«Дизайн. Види дизайну (графічний, промисловий, ландшафтний, артдизайн)».
Завдання: Сприймання виробів дизайну. Ескізи, 10-ти хвилинні замальовки моделей представлених на уроці

24 урок
«Особливості засобів виразності видів дизайну».
Завдання: Вивчення дизайнерських моделей, що створені на основі природних форм. Ескіз моделі за природною формою

25 урок
«Дизайн ландшафтний».
Завдання: Створення ескізу дизайну куточку дитячої площадки, площадки відпочинку

26 урок
«Дизайн промисловий».
Завдання: Проектування і моделювання транспортних засобів

27–28 уроки
«Дизайн промисловий».
Завдання: Розробку ескізу  і виготовлення моделі одягу з урахуванням традицій і сучасної моди

29–30 уроки
 
«Дизайн графічний».
Завдання: Розробка ескізу і виготовлення афіші, плакату, рекламної продукції

31–32 уроки
«Арт-дизайн».
Завдання: Створення виробів для власного використання в навчанні, оформленні своєї кімнати

33 урок
«Дизайн. Значення дизайну в повсякденному житті людини.
Підсумковий урок».
Завдання: Виставка виробів. Доповіді творчих груп, обговорення експонатів виставки. Створення презентації

34 урок
«Образотворче мистецтво: діалог традицій і новаторство.
Підсумковий урок».
Завдання: Перегляд презентації. Екскурс за змістом і темами навчальної програми у 7 класі

35 урок
«Екскурсія до музею, виставкового залу або галереї. Знайомимося з творами дизайну.
Екскурсія по місту. Відвідування шанованих  горожанами місць, архітектурних пам’ятників (за вибором учителя)».
Завдання: Скласти невеликий опис за враженнями від екскурсії



Немає коментарів:

Дописати коментар